Gå til hovedindhold

 

Fornøjede kunder i over 20 år

 

Vi sætter altid vores kunder først og har gjort det i over to årtier. Gennem tæt samarbejde har vi kontinuerligt tilpasset og forbedret vores indkøbssystem for at imødekomme de stadigt skiftende krav i hotel-, restaurant- og kantinebranchen. Dette har resulteret i, at vi i dag kan fremvise et bredt udvalg af tilfredse kunder.

 

 

Kunder om bestilling og ordrebehandling:

  • «Vi foretager cirka 80 procent af vores indkøb via Buy at Nores. Det er absolut det nemmeste og hurtigste for os, der har gentagne bestillinger næsten dagligt. Det bedste ved at have en egen indkøbsportal er, at du finder alle dine leverandører ét sted. Det gør vores hektiske hverdag lettere og gør, at vi kan arbejde hurtigt og effektivt.»


    Svante Forslund

    Restaurationschef, Hotel Riverton

  • «Jeg bruger Millum til bestilling og statusopgørelse, og for at få nye ideer ved at finde produkter i varekataloger, som jeg kan bruge i mine retter. Millum hjælper mig med at finde bæredygtige fødevarer lettere.»


    Filip Cieslik

    Kantineleder, Sodexo

  • «Bestillingsrutinerne er blevet væsentligt forenklet med Millum. Vi har målt tid på varebestilling inden for dagens praksis på Sykehuset Namsos. Sparret tid er 46 minutter om ugen svarende til 5 arbejdsdage om året kun for varebestilling.»


    Bjørn Sandnesmo

    Sektionsleder på køkkenet på Sygehuset Namsos

  • «Med Millum sparer køkkenet tid i 3 led; 1) bestilling af varer efter aftale og 2) postkontraktuel kontrol og 3) afvigelseshåndtering.»


    Bjørn Sandnesmo

    Sektionsleder på køkkenet på Sygehuset Namsos

  • «Det er effektivitet. Varer er let søgbare, og jeg kan vælge, om jeg vil søge i alle kataloger eller hos en specifik leverandør. Handlelistefunktionen, sammen med statusopgørelse, gør at alt er samlet et sted. Sådan er Millum et fremragende system for os, der driver storkøkkener.»


    Fredrik Røine

    Tidligere køkkenchef, Sundvolden Hotel

  • «Med Millum Procurement får jeg den rette pris på alle varer hver gang. På den måde har jeg altid fuld kontrol. Jeg vil simpelthen takke Eurest for at have valgt et så godt værktøj til os, og Millum for at I udvikler det.»


    Karim Bouhadoun

    Køkkenchef, Eurest i Nydalen

  • «Jeg synes virkelig godt om funktionen til indkøbslister! Den er bare så simpel! Indkøbslisterne fungerer rigtig godt og er en stor hjælp i bestillingsprocessen. Det er absolut min favoritfunktion i indkøbsportalen! Desuden kan jeg godt lide, hvordan den fungerer sammen med statusopgørelse. Jeg synes, at layoutet er dejligt enkelt, og nu, hvor jeg har hørt, at den vil komme i en offline-version, føles det rigtigt godt!»


    Corazon Furuseth

    Køkkenchef, Clarion Collection Hotel Bastion

Kunder om Menubank og bæredygtige tillægsmoduler:

  • «Menubank er et vigtigt værktøj. Her kan vi indtaste, hvor mange portioner der skal tilberedes, få overblik over allergener og få en kalkulation og indkøbsliste baseret på dette. Det betyder, at vi foretager meget mere nøjagtige indkøb til hver enkelt ret. Samlet set resulterer dette i en stor reduktion både i madspild og i omkostninger.»


    Stig Drageide

    Køkkenchef, Hotel Continental

  • «Det er fantastisk nemt, at Menubank automatisk udregner alt det, jeg skal bestille. Der er retter, som jeg ved sælger mindre godt, og retter der sælger bedre. Så justerer jeg bare mængden i Menubank og kan straks se, hvor meget af hver ingrediens, jeg skal bestille. Det sparer mig for en masse tid både ved planlægning og bestilling.»


    Karim Bouhadoun

    Køkkenchef, Eurest Nydalen

  • «Med Millums CO2-kalkulator kan vi finde ud af, hvilket klimaaftryk opskrifterne vi laver har. Det er vigtigt for vores medarbejdere, og det er vigtigt for kunderne med tiden at få en forståelse for, hvad en middag med kødboller giver i forhold til en middag, der er rent plantebaseret.»


    Marianne Hayes Antonsen

    Forretningsudvikler for bæredygtighed, Coor

  • «Med Millums funktion til at registrere og beregne madspild går processen smidigt, hvilket understøtter vores stærke fokus på bæredygtighed.»


    Marianne Hayes Antonsen

    Forretningsudvikler for bæredygtighed, Coor

  • «Med Millums menuplanlægger får kokkene mere tid til at anrette tallerkenerne og få maden til at se lækker ud. De behøver ikke bekymre sig om, hvad de skal bestille, og forsøge at have styr på næste uges menu.»


    Marianne Hayes Antonsen

    Forretningsudvikler for bæredygtighed, Coor

Kunder om statusopgørelsesmodulen:

  • «Jeg har fået en helt anderledes hverdag, efter at jeg tog statusopgørelsesmodulet i brug. Nu scanner jeg varerne, og de bliver lagt direkte ind i systemet, og jeg får sorteret præcis som jeg ønsker det. Jeg har god kontrol og slipper for manuelle processer. Vi bruger mindre tid og behøver ikke lede efter priser. Nu foretager vi statusopgørelse tre gange om året.»


    Gunn Anita Stenstad

    Administrerende direktør i Aarnesgruppen

  • «To timer til statusopgørelse i stedet for seks betyder fire timer overarbejde sparet eller tid, som kan bruges på omsætningsfremmende arbejde, hver gang nogen udfører statusopgørelse på en af vores 130 enheder.»


    Lars Petter Nilsen

    Indkøbschef, 4service

  • «Udover at vi foretager indkøb gennem portalen, bruger vi den også flittigt til statusopgørelse. Sundvolden har omkring 700 varelinjer på lageret til enhver tid, så der er meget at registrere. Men fordi vi køber alt gennem portalen, er det superlet for os at hente nye lister derigennem, så alt samles ét sted. Det var meget mere besværligt, da vi brugte gamle Excel-ark, hvor halvdelen ikke var på listen, og priserne ikke var opdaterede.»


    Fredrik Røine

    Køkkenchef, Sundvolden Hotel

Se flere kundereferencer

Kundehistorier