Fornøjede kunder i over 20 år
Vi sætter altid vores kunder først og har gjort det i over to årtier. Gennem tæt samarbejde har vi kontinuerligt tilpasset og forbedret vores indkøbssystem for at imødekomme de stadigt skiftende krav i hotel-, restaurant- og kantinebranchen. Dette har resulteret i, at vi i dag kan fremvise et bredt udvalg af tilfredse kunder.
Kunder om bestilling og ordrebehandling:
-
Ale leverandører ét sted
«Vi foretager 80 procent af vores indkøb via Millum. Det er absolut det nemmeste og hurtigste for os, der har gentagne bestillinger næsten dagligt. Alle leverandører ét sted gør at vi kan arbejde hurtigt og effektivt.»
Svante Forslund
Restaurationschef, Hotel Riverton
-
Millum hjælper mig med at finde bæredygtige fødevarer
«Jeg bruger Millum til bestilling og statusopgørelse, og for at få nye ideer ved at finde produkter i varekataloger, som jeg kan bruge i mine retter. Millum hjælper mig med at finde bæredygtige fødevarer lettere.»
Filip Cieslik
Kantineleder, Sodexo
-
Forenklede bestillingsrutiner
«Bestillingsrutinerne er blevet væsentligt forenklet med Millum. Vi har målt tid på varebestilling inden for dagens praksis på Sykehuset Namsos. Sparret tid er 46 minutter om ugen = 5 arbejdsdage om året kun for varebestilling.»
Bjørn Sandnesmo
Sektionsleder på køkkenet på Sygehuset Namsos
-
Sparer tid i køkkenet i 3 led
«Med Millum sparer køkkenet tid i 3 led;
1) bestilling af varer efter aftale og
2) postkontraktuel kontrol og
3) afvigelseshåndtering.»Bjørn Sandnesmo
Sektionsleder på køkkenet på Sygehuset Namsos
-
Effektivt med alt samlet et sted
«Varer er let søgbare, med valg om å søge i alle kataloger eller hos en specifik leverandør. Handlelistefunktionen, sammen med statusopgørelse, gør at alt er samlet et sted. Et fremragende system for os, der driver storkøkkener.»
Fredrik Røine
Tidligere køkkenchef, Sundvolden Hotel
-
Ret pris på alle varer hver gang
«Med Millum får jeg den rette pris på alle varer hver gang. På den måde har jeg altid fuld kontrol. Jeg vil simpelthen takke Eurest for at have valgt et så godt værktøj til os, og Millum for at I udvikler det.»
Karim Bouhadoun
Køkkenchef, Eurest i Nydalen
-
Jeg synes virkelig godt om funktionen til indkøbslister!
«Den er simpel og er en stor hjælp i bestillingsprocessen. Det er absolut min favoritfunktion i indkøbsportalen! Desuden kan jeg godt lide, hvordan den fungerer sammen med statusopgørelse.»
Corazon Furuseth
Køkkenchef, Clarion Collection Hotel Bastion
-
Sparer tid med Millum
«En af hovedfordelene ved Millum er, at vi sparer tid. Alle produkter er kvalitetssikret, så når vores kolleger handler fra vores varekataloger i Millum, slipper de for at bruge tid på at vurdere, om det er gode produkter at bestille eller ej.»
Eirik Bogsnes
Koncerndirektør for Hotel Services i Strawberry
-
Øget kontrol og reduktion i både vareomkostninger og tidsforbruk
«Vi driver kædedrift med enorme volumener. Med Millum som indkøbssystem på tværs af hoteller gør vi det nemt for vores medarbejdere at gøre deres arbejde korrekt. Det giver reduktion i både vareomkostninger og tidsforbrug, samtidig med at det giver øget kontrol.»
Eirik Bogsnes
Koncerndirektør for Hotel Services i Strawberry
Kunder om Menubank og bæredygtige tillægsmoduler:
-
Stor reduktion i madspild og kostnader
«i Menubank kan vi indtaste, hvor mange portioner der skal tilberedes, få overblik over allergener og få en kalkulation og indkøbsliste baseret på dette. Det betyder, at vi foretager meget mere nøjagtige indkøb til hver enkelt ret.»
Stig Drageide
Køkkenchef på restaurant Teatercaféen, Hotel Continental
-
Sparer meget tid ved planlægning og bestilling
«Menubank udregner automatisk alt det, jeg skal bestille. Sælger retter mindre godt, så justerer jeg bare mængden i Menubank og ser hvor meget af hver ingrediens, jeg skal bestille. Det sparer tid både ved planlægning og bestilling.»
Karim Bouhadoun
Køkkenchef, Eurest Nydalen
-
Vigtigt med forståelse for klimaaftrykk på forskellige rætter
«Med CO2-kalkulatoren kan vi beregne klimaaftryk for alle opskrifterne. Det er vigtigt for vores medarbejdere, og for kunderne at få en forståelse for, hvad en middag med kødboller giver i forhold til en plantebaseret middag.»
Marianne Hayes Antonsen
Forretningsudvikler for bæredygtighed, Coor
-
Smidig registrering og beregning af madspild
«Med Millums funktion til at registrere og beregne madspild går processen smidigt, hvilket understøtter vores stærke fokus på bæredygtighed.»
Marianne Hayes Antonsen
Forretningsudvikler for bæredygtighed, Coor
-
Mere tid med menuplanlægger
«Med Millums menuplanlægger får kokkene mere tid til at anrette tallerkenerne og få maden til at se lækker ud. De behøver ikke bekymre sig om, hvad de skal bestille, og forsøge at have styr på næste uges menu.»
Marianne Hayes Antonsen
Forretningsudvikler for bæredygtighed, Coor
-
Millum bidrager til at vi kan træffe gode valg
«Millum forenkler vores hverdag så at vi kan træffe gode valg. Alle produkterne er allerede kvalitetssikret for de forskellige varekataloger, så vi ved, at vi gør en etisk korrekt handel, samtidig med at vi får overblik over klimaberegninger.»
Eirik Bogsnes
Koncerndirektør for Hotel Services i Strawberry
-
Menuer og opskrifter er færdigklimaberegnet
«Med Millum kan vi opsætte menuer og opskrifter, der er færdigklimaberegnet med, hvor stort CO2-udslippet er, samtidig med at det er færdigkostnadsberegnet, så vi kan prissætte det korrekt.»
Eirik Bogsnes
Koncerndirektør for Hotel Services i Strawberry
-
Sikrer rigtigt valg av produkter
«Vi serverer 30 millioner kaffekopper hvert år, 80.000 om dagen. Med Millum kan vi sikre, at alle vores hoteller serverer økologisk fairtrade kaffe. Det er sådanne små valg, der bidrager til å gøre en bæredygtig forskel.»
Eirik Bogsnes
Koncerndirektør for Hotel Services i Strawberry
Kunder om statusopgørelsesmodulen:
-
God kontrol og slipper for manuelle processer
«Med statusopgørelsesmodulet scannes varerne, og de bliver lagt direkte ind i systemet, og jeg får sorteret præcis som jeg ønsker det. Jeg har kontrol og slipper for manuelle processer. Vi bruger mindre tid og behøver ikke lede efter priser.»
Gunn Anita Stenstad
Administrerende direktør i Aarnesgruppen
-
Tid sparet til omsætningsfremmende arbejde
«To timer til statusopgørelse i stedet for seks betyder fire timer overarbejde sparet eller tid, som kan bruges på omsætningsfremmende arbejde, hver gang nogen udfører statusopgørelse på en af vores 130 enheder.»
Lars Petter Nilsen
Indkøbschef, 4service
-
Superlet at hente nye statusopgørelseslister
«Vi foretager både indkøb og statusopgørelse gennem portalen. Med 700 varelinjer på lageret, er der meget at registrere. Vi køber alt gennem portalen, så det er superlet at hente nye statusopgørelseslister, så alt samles ét sted. »
Fredrik Røine
Køkkenchef, Sundvolden Hotel
-
Millum er både brugervenligt og effektivt
Millum er både brugervenligt og effektivt, og med statusopgørelsesappen bliver optælling af varer nemmere end nogensinde.
Anders Pertun
Administrerende direktør Hotel Fratelli, Strawberry Hotels