Effektiv indkøbsproces
Millum er et indkøbssystem, der håndterer hele Procure-to-Pay (P2P)-processen og dermed dækker alt fra bestilling til betaling, inklusive ESG-funktionalitet.
Indkøbssystemet består af mange moduler og funktioner, der gør hverdagen på hotellet, restauranten og kantinen mere effektiv og driften mere rentabel.
Fordele ved at bruge Millum:
- Spar tid og penge. Driv mere effektivt og lønsomt med et komplet indkøbssystem.
- Alt samlet ét sted. Kun én login til alle bestillinger.
- Kvalitet og pris. Sikr aftalt kvalitet til aftalt pris.
- Enklere hverdag. Få adgang til funktioner, der er designet til at gøre administrative opgaver lettere.
- Kontrol. Få fuld kontrol over budgettet med fakturaer og rapporter.
- Allergener og næringsindhold. Få oplysninger om oprindelsesland, næringsindhold, allergener og mere via Matinfo.
- Bæredygtighed. Tag bæredygtige valg, så organisationens egne bæredygtighedsmål kan opfyldes.
- Indsigt. Få overblik og ejerskab over egne data med mulighed for at udtrække rapporter, herunder til klimaregnskab for al indkøb af mad og drikke.