Millum

Indhold

Lad os byde på morgenmad,

hvor vi kan fortælle om, hvordan du kan opnå fordele ved at benytte Millum!

Book et møde

Effektiviser jeres indkøb

Millums hovedprodukt til dig, der køber produkter og tjenesteydelser, er vores indkøbsportal Millum Procurement. Dette er en webbaseret løsning for indkøb af varer og tjenesteydelser, som dækker alle indkøbsrelaterede funktioner, lige fra bestilling til betaling.
 
Desuden tilbyder vi løsninger til at sende og modtage fakturaer, fakturahåndtering, analyser og integration med andre forretningssystemer.
 
Alt sammen for at du skal kunne gøre en god forretning – hver gang.
 

Kundernes bedste argument for at anvende Millums løsninger:

Overblikk

Giver et suverænt overblik

Handlevogn_tommel

Forhindrer dårlige indkøb

Rapport

Gør opfølgningen og kontrollen lettere

Mynter

Giver holdbare fordele

Saml det hele i Millum Procurement, og få fuld kontrol

I indkøbsportalen Millum Procurement kan du samle alle dine leverandørers produkter på et og samme sted. Dermed får alle, der foretager en bestilling, direkte adgang til aftaleprodukter og aftalepriser. De kan uden problemer finde tidligere ordrer, oprette faste indkøbslister, opskrifter og beregninger, foretage lageropgørelser, holde styr på allergener og næringsindhold, finde aftale- og leverandørinformation og meget mere.

Det gør det enkelt og smidigt for alle at vælge de rigtige leverandører – hver gang. Resultatet er færre fejlbestillinger, øget kontrol og bedre rentabilitet. Det betyder, at du kan gøre en god forretning – hver gang.

Samarbejde med leverandørerne

Med indkøbsportalen Millum Procurement er det let at tilføje og udskifte leverandører, alt efter hvordan behovet ændres.
Samtidig er portalen udviklet til både indkøberens og leverandørens behov og danner således grundlag for et godt samarbejde. Desuden sørger vi hos Millum for, at alt fungerer. Alle bestillinger når frem. Hver gang.
 

– Vi får en helt anden kontrol og kan skræddersy indkøbene efter de forskellige enheder. Når man ejer al statistik, skaber det fantastiske forudsætninger for opfølgning og beslutningstagning.

Karl Elmstedt

Indkøbschef - Compass Group AB

Indgående eller udgående faktura?

Her er der værdifulde muligheder, enten i form af udgiftsreduktion eller i form af en bedre oversigt og kontrol. Vi hjælper dig med det hele.

Hvad enten fakturaen er indgående eller udgående, konverteres fra eller til et andet format, f.eks. PEPPOL BIS, leveres via netværket PEPPOL eller direkte til din forretningspartner, sendes på papir eller skannes – vi har tjenesterne, der muliggør et effektivt fakturaflow.

it-infrasstruktur-dk
commerce-faktura2

Få styr på fakturahåndteringen

Du kan også integrere vores fakturasystem Millum Pay i indkøbsportalen og dermed forenkle faktureringen betydeligt. Med bestillinger og fakturaer samlet på et og samme sted og med et fælles arbejdsflow for alle fakturaer får du bedre overblik og kontrol. Alle fakturaer sendes direkte til godkendelse hos den rette person – ingen fakturaer kommer på afveje. Tag en snak med en af vores dygtige medarbejdere, så får du alt at vide om Millum Pay.

Udnyt informationen bag tallene

Der passerer store mængder big data gennem indkøbsportalen – statistik du kan bruge ved planlægning, strategi- og udviklingsarbejde. Ved hjælp af værktøjet Millum Analytics bliver det desuden meget nemmere at analysere tallene. Tal med os om, hvordan du bedst anvender din statistik!

Hender på tastatur som handler
Matinfo

Hvad er der i maden?

Fødevareallergier og -intolerance er udbredt i Danmark, og både myndighederne og ikke mindst gæster stiller krav om god og korrekt information om, hvad varerne indeholder.

Derfor har Millum et samarbejde med validoo.se og dabas.se i Sverige og har udviklet matinfo.no for Norge. Her har du fri adgang til alle informationer, du har brug for, om ingredienser, næringsindhold og hvad der kan udløse allergi.

Integrer portalen i jeres arbejdsflow ...

Indkøbsportalen kan være et avanceret værktøj, der skal anvendes af mange og som skal fungere sammen med mange andre systemer i virksomheden. Det betyder, at Millum Procurement skal kunne integreres i systemer inden for økonomi, finans, kontanter/lager m.m., hvilket det også kan! Vi har den erfaring og kompetence, der kræves, og er ikke tilfredse, før alt fungerer fejlfrit.
 

Det samme gælder vores uddannelse i, hvordan systemet anvendes. Alle, der har brug for det, får uddannelse. Både i de grundlæggende kompetencer og i, hvordan man udnytter produktets muligheder.

To personer i møte for å gjøre avtale.

... eller tag det skridt for skridt

Nogle gange kan overgangen til et nyt system virke overvældende. Derfor kan det være rart at vide, at man også kan starte i mindre skala. Måske passer det bedre blot at teste selve indkøbsmodulet med et fåtal brugere og nogle få udvalgte leverandører?
 

Det kan vi ordne. Det behøver således ikke være så svært at øge trygheden omkring løsningen og skabe nye muligheder. Vores erfarne konsulenter har mere indsigt end de fleste i, hvordan man starter blødt ud.

Hvorfor bør du implementere e-procurement?

Overvejer du, hvordan din virksomhed kan drage fordel af e-procurement? Ved at implementere elektronisk handel får man et værktøj til at skabe bedre og mere effektive indkøb. Indførelsen af et sådant system vil også få en positiv effekt på virksomhedens mål i forhold til en mere effektiv brug af ressourcer.
james

Sådan kommer du i gang som indkøber

Handshake

Lav en aftale med dine leverandører

Hengelas

Få adgang til Millum Procurement

Produkter

Giv de ansatte adgang til de rette produkter

Millumlaptop

Gør en god forretning. Hver gang.

kontaktoss

Spørg os til råds i dag!

Millum har lang erfaring med at udvikle og implementere e-handelsløsninger til både sælgere og indkøbere. Det, plus et bredt branchekendskab, gør os til en god samarbejdspartner for dig.