Gå til hovedindhold

Effektiv indkøbsproces

 

Millum er et indkøbssystem, der håndterer hele Procure-to-Pay (P2P)-processen og dermed dækker alt fra bestilling til betaling, inklusive ESG-funktionalitet.

 

Indkøbssystemet består af mange moduler og funktioner, der gør hverdagen på hotellet, restauranten og kantinen mere effektiv og driften mere rentabel.

Fordele ved at bruge Millum:

 

  • Spar tid og penge. Driv mere effektivt og lønsomt med et komplet indkøbssystem.
     
  • Alt samlet ét sted. Kun én login til alle bestillinger.
     
  • Kvalitet og pris. Sikr aftalt kvalitet til aftalt pris.
     
  • Enklere hverdag. Få adgang til funktioner, der er designet til at gøre administrative opgaver lettere.
     
  • Kontrol. Få fuld kontrol over budgettet med fakturaer og rapporter.
     
  • Allergener og næringsindhold. Få oplysninger om oprindelsesland, næringsindhold, allergener og mere via Matinfo.
     
  • Bæredygtighed. Tag bæredygtige valg, så organisationens egne bæredygtighedsmål kan opfyldes.
     
  • Indsigt. Få overblik og ejerskab over egne data med mulighed for at udtrække rapporter, herunder til klimaregnskab for al indkøb af mad og drikke.

Har du spørgsmål?

Dette kan også interessere dig