Desuden tilbyder vi løsninger til at sende og modtage fakturaer, fakturahåndtering, analyser og integration med andre forretningssystemer.
Alt sammen for at du skal kunne gøre en god forretning – hver gang.
Effektiviser jeres indkøb
Giver et suverænt overblik
Forhindrer dårlige indkøb
Gør opfølgningen og kontrollen lettere
Giver holdbare fordele
I indkøbsportalen Millum Procurement kan du samle alle dine leverandørers produkter på et og samme sted. Dermed får alle, der foretager en bestilling, direkte adgang til aftaleprodukter og aftalepriser. De kan uden problemer finde tidligere ordrer, oprette faste indkøbslister, opskrifter og beregninger, foretage lageropgørelser, holde styr på allergener og næringsindhold, finde aftale- og leverandørinformation og meget mere.
Det gør det enkelt og smidigt for alle at vælge de rigtige leverandører – hver gang. Resultatet er færre fejlbestillinger, øget kontrol og bedre rentabilitet. Det betyder, at du kan gøre en god forretning – hver gang.
Karl Elmstedt
Indkøbschef - Compass Group AB
Her er der værdifulde muligheder, enten i form af udgiftsreduktion eller i form af en bedre oversigt og kontrol. Vi hjælper dig med det hele.
Hvad enten fakturaen er indgående eller udgående, konverteres fra eller til et andet format, f.eks. PEPPOL BIS, leveres via netværket PEPPOL eller direkte til din forretningspartner, sendes på papir eller skannes – vi har tjenesterne, der muliggør et effektivt fakturaflow.
Du kan også integrere vores fakturasystem Millum Pay i indkøbsportalen og dermed forenkle faktureringen betydeligt. Med bestillinger og fakturaer samlet på et og samme sted og med et fælles arbejdsflow for alle fakturaer får du bedre overblik og kontrol. Alle fakturaer sendes direkte til godkendelse hos den rette person – ingen fakturaer kommer på afveje. Tag en snak med en af vores dygtige medarbejdere, så får du alt at vide om Millum Pay.
Der passerer store mængder big data gennem indkøbsportalen – statistik du kan bruge ved planlægning, strategi- og udviklingsarbejde. Ved hjælp af værktøjet Millum Analytics bliver det desuden meget nemmere at analysere tallene. Tal med os om, hvordan du bedst anvender din statistik!
Fødevareallergier og -intolerance er udbredt i Danmark, og både myndighederne og ikke mindst gæster stiller krav om god og korrekt information om, hvad varerne indeholder.
Derfor har Millum et samarbejde med validoo.se og dabas.se i Sverige og har udviklet matinfo.no for Norge. Her har du fri adgang til alle informationer, du har brug for, om ingredienser, næringsindhold og hvad der kan udløse allergi.
Indkøbsportalen kan være et avanceret værktøj, der skal anvendes af mange og som skal fungere sammen med mange andre systemer i virksomheden. Det betyder, at Millum Procurement skal kunne integreres i systemer inden for økonomi, finans, kontanter/lager m.m., hvilket det også kan! Vi har den erfaring og kompetence, der kræves, og er ikke tilfredse, før alt fungerer fejlfrit.
Det samme gælder vores uddannelse i, hvordan systemet anvendes. Alle, der har brug for det, får uddannelse. Både i de grundlæggende kompetencer og i, hvordan man udnytter produktets muligheder.
Nogle gange kan overgangen til et nyt system virke overvældende. Derfor kan det være rart at vide, at man også kan starte i mindre skala. Måske passer det bedre blot at teste selve indkøbsmodulet med et fåtal brugere og nogle få udvalgte leverandører?
Det kan vi ordne. Det behøver således ikke være så svært at øge trygheden omkring løsningen og skabe nye muligheder. Vores erfarne konsulenter har mere indsigt end de fleste i, hvordan man starter blødt ud.
Lav en aftale med dine leverandører
Få adgang til Millum Procurement
Giv de ansatte adgang til de rette produkter
Gør en god forretning. Hver gang.
Millum har lang erfaring med at udvikle og implementere e-handelsløsninger til både sælgere og indkøbere. Det, plus et bredt branchekendskab, gør os til en god samarbejdspartner for dig.