Gå til hovedindhold

Få en mere effektiv indkøbsproces med Millum

 

Millum Procurement er vores produkt til købere. Dette er et indkøbssystem, der dækker alt fra bestilling til betaling herunder ESG funktionalitet.

 

Indkøbssystemet består af mange moduler og funktioner, som gør hverdagen på hotel, restaurant og kantine mere effektiv og driften mere rentabel.

Fordele ved at bruge Millum Procurement til dine indkøb:

 

  • Alt på ét sted. Kun ét login for alle ordrer.
     

  • Kvalitet og pris. Du får den kvalitet du ønsker, til den aftalte pris.
     

  • Lettere hverdag. Du får adgang til funktionalitet designet til at gøre administrative opgaver nemmere.
     

  • Styring. Du får fuld kontrol over budgetter med fakturabehandling og rapporter.
     

  • Allergener og næringsindhold. Du får information om næringsindhold og allergener hos Matinfo.
     

  • Bæredygtighed. Du kan nemmere træffe bæredygtige valg, så du opfylder de bæredygtighedsmål, der er sat.

Har du spørgsmål om Millum?

Få mere information om, hvorfor du vælger Millum

Dette kan også interessere dig